30
ноябрь
2022
«Р дыбысын қою» тақырыбында түзете-дамыту сабағы
✅ "К.Тоқаев атындағы орта мектеп" КММ-нің логопед маманы Н.С Сатаева оқушыға арналған жеке түзете-дамыту бағдарламасы бойынша
«Р дыбысын қою» тақырыбында түзете-дамыту сабағы өткізілді.
✅ Сабақтың мақсаты: Тілдің қалпын дыбысты айтуға дайындау; Р дыбысының артикуляция-лық қалпын үйрету; Р дыбысын механикалық тәсіл арқылы қою.
✅ Әдіс-тәсілдер: «Р» дыбысының артикуляциясы, артикуляциялық жаттығулар, көрнекілікпен жұмыс, тапсырмалар.
✅ Көрнекіліктер қолдану арқылы сабақтың тақырыбы ашылды.Оқушымен бірге тапсырмалар айна алдында жүргізілді. Мысалы: артикуляциялық жаттығулар жасату. Артикуляциялық: «Ат шауып келеді», «Сағат», «Саңырауқұлақ»,«Әткеншек» жаттығулары жасалды.
✅ Берілген тапсырмалар:
№1 тапсырма:
Тілдің қалпын дыбысты айтуға дайындауда артикуляциялық жаттығулар («Ат шауып келеді», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Әткеншек») жасалды.
✅ №2 тапсырма:
Р дыбысының артикуляциялық қалпын үйрету;
✅ Нәтижесінде:
Кері байланыс орнатылды. Оқушы артикуляциялық жаттығуларды логопедпен бірге орындады. «Р» дыбысының артикуляциялық қалпын дұрыс жасауды үйренді. Орталық мамандары осындай сабақтарды үздіксіз жүргізу арқылы оқушыларды қалыпты ортаға бейімдеп келеді.
«Р дыбысын қою» тақырыбында түзете-дамыту сабағы өткізілді.
✅ Сабақтың мақсаты: Тілдің қалпын дыбысты айтуға дайындау; Р дыбысының артикуляция-лық қалпын үйрету; Р дыбысын механикалық тәсіл арқылы қою.
✅ Әдіс-тәсілдер: «Р» дыбысының артикуляциясы, артикуляциялық жаттығулар, көрнекілікпен жұмыс, тапсырмалар.
✅ Көрнекіліктер қолдану арқылы сабақтың тақырыбы ашылды.Оқушымен бірге тапсырмалар айна алдында жүргізілді. Мысалы: артикуляциялық жаттығулар жасату. Артикуляциялық: «Ат шауып келеді», «Сағат», «Саңырауқұлақ»,«Әткеншек» жаттығулары жасалды.
✅ Берілген тапсырмалар:
№1 тапсырма:
Тілдің қалпын дыбысты айтуға дайындауда артикуляциялық жаттығулар («Ат шауып келеді», «Сағат», «Саңырауқұлақ», «Әткеншек») жасалды.
✅ №2 тапсырма:
Р дыбысының артикуляциялық қалпын үйрету;
✅ Нәтижесінде:
Кері байланыс орнатылды. Оқушы артикуляциялық жаттығуларды логопедпен бірге орындады. «Р» дыбысының артикуляциялық қалпын дұрыс жасауды үйренді. Орталық мамандары осындай сабақтарды үздіксіз жүргізу арқылы оқушыларды қалыпты ортаға бейімдеп келеді.